בתי קפה וברים עם סטייל מגניב ברומא

מאת: נופר רונן

רומא היא עיר מדהימה עם הרבה דברים לעשות בה. ויש בה הרבה מסעדות איטלקיות מעולות, בתי קפה מגניבים וברים מצויינים. התחלנו את הטיול שלנו ברומא ומשם המשכנו לטוסקנה ואגם קומו . מצאנו טיסות זולות  לרומא וחזרה ממילאנו. שכרנו רכב במחיר משתלם ואספנו אותו ביום האחרון שלנו ברומא ומשם המשכנו ללוקה בטוסקנה.

ברים מומלצים ברומא

בר קוקטיילים נסתר ומדהים  Jerry Thomas Speakeasy

זהו ללא ספק אחד מברי הקוקטיילים הכי מגניבים שהייתי בהם. הבר עצמו נמצא אחרי דלת גדולה ומבחוץ אי אפשר להבין שמדובר בבר בכלל. אנחנו בהתחלה חשבנו שטעינו בכתובת.

רק אחרי שוידאנו שאנחנו בכתובת הנכונה דפקנו על הדלת ואז פתאום נפתח חלון קטן בדלת וראינו רק עיניים ושפם והתבקשנו להגיד סיסמא (מסתבר שבאתר של הבר כתובה הסיסמא, אבל לא ידענו את זה) כשאמרנו שאין לנו סיסמא נשאלנו אם אנחנו חברי מועדון ואמרנו שלא.

אני רק אמרתי שיש לי יומולדת (כי באמת זה היה ביומולדת שלי). ואז נאמר לנו שאם אנחנו רוצים להכנס נצטרך לשלם דמי מועדון 10 יורו , הסכמנו ועכשיו אנחנו חברי מועדון 🙂 (אם היתה לנו את הססמא לא היינו צריכים לשלם). אחרי שנכנסנו לבר הושיבו אותנו בשולחן ונתנו לנו תפריט משקאות.

הסברנו למלצר איזה סגנון קוקטיילים אנחנו אוהבים והוא המליץ לנו על אופציות שנשמעו ממש טוב. האווירה עצמה בבר ממש מדליקה, המלצרים והברמנים לבושים כמו בשנות ה20, העיצוב של הבר הוא גם וינטג' ועם סטייל מיוחד. החסרון היחיד שמצאתי בבר זה שמותר לעשן בתוכו אז הוא די אפוף עשן, אבל אולי זה גם חלק מהקסם שלו.

הקוקטיילים עצמם היו מעולים! קלעו בול לטעם שלי ושל רומן. ממש נהננו להיות שם ומאוד אהבנו את הסגנון ואת החלון הקטן בדלת, הרגשנו ממש שהגענו לסרט משנות ה20. לא יכולה לחשוב על דרך טובה יותר לסיים את יום ההולדת שלי. בר מומלץ ביותר

כתובת
Vicolo Cellini, 30, 00186 Roma, Italy
שעות פעילות
סגור בימי ראשון ושני, פתוח שלישי-שבת 22:00-04:00


בר יין מוצלח ואינטימי Makasar

אחרי הביקור בותיקן בערב , רצינו ללכת לבית קפה. הסתכלתי באפליקצית restaurant finder לראות מה יש באזור שהיינו בו ושהוא פתוח. היה מקום שהיה נראה ממש נחמד במרחק של 10 דקות הליכה (אולי קצת יותר), החלטנו ללכת אליו וכשהגענו ראינו שהמקום הוא יותר בר יין מאשר בית קפה, אבל העיצוב שלו היה ממש מגניב עם אווירה רגועה ונעימה, אז החלטנו לוותר על קפה ולעבור ליין וגבינות 🙂

אני הזמנתי יין רוזה ורומן הזמין יין לבן והזמנו גם פלטת גבינות. היה לנו ממש כיף שם. המלצרית היתה ממש נחמדה והיה שם שקט עם מוזיקה טובה, הגבינות והיין היו מצויינים והעיצוב של המקום מקסים. מה עוד אפשר לבקש?

כתובת
Via Plauto, 33, 00193 Roma, Italy
שעות פעילות
ראשון 17:00-00:00, שני-חמישי 12:00-00:00, שישי-שבת 12:00-02:00



בתי קפה מומלצים ברומא

בית קפה גלריה עם קפה מעולה ועיצוב כובש Martin Gallery

אחרי הביקור בגן הורדים ובדרך לפלאטין וקלוסאום נתקלנו בבית קפה שמהרגע הראשון התאהבנו בו.  בית קפה חדש שנפתח לא מזמן והוא מלא בציורים עם צבעים שמחים וכל הכלים והאגרטלים עם הציורים מעוטרים גם בציורים.

הקפה עצמו הוא קפה ערבי באיכות ממש גבוהה ויש לגם גם מגוון של מאפים ומאכלים שמוצגים בויטרינה.
בדרך כלל האומן עצמו נמצא בבית הקפה ויש אפשרות למי שרוצה לצייר בעצמו על ספל ולקבל אותו או שהאומן יצייר עבורו משהו מיוחד על הספל.

זהו הבית קפה שהכי אהבתי ברומא, אני אוהבת אומנות ובמיוחד במקומות כמו בתי קפה.
זה נותן אווירה כיפית וצבעונית וחבל שאני לא יכולה ללכת לשם כל יום 🙂
כתובת
Via dei Cerchi 55A
Rome, Italy 00100
אתר פייסבוק

בית קפה בעמידה Roscioli caffe

זהו בית קפה פופלרי מאוד ליד קמפו דה פיורי. אם בא לכם להטעין מצברים בקפה מהיר ואיזה קינוח מתוק וטעים על הדרך זה המקום להגיע אליו.
אנחנו הזמנו שם שני קפוצ'ינו ואני לקחתי 3 עוגיות (אכלתי בסוף שתיים כי זה היה לי מתוק מדי) ורומן לקח סנדויץ בקרואסון.

העוגיות היו טריות וממש טעימות פשוט יותר מדי מתוק זה לא בשבילי ורומן אהב את הסנדויץ שלו.
הקפה היה מעולה. יש הרבה פעמים תור שם, אבל התור זז מהר.
רוב האנשים באים לשם לשתות קפה ואולי גם משהו קטן ותוך כמה דקות הולכים. 

יש גם חדר צדדי שאפשר ללכת ולשבת בו עם הקפה, אבל לפעמים יש בו אירועים ובעיקרון הקטע של המקום זה פחות לבוא ולשבת בו אלא יותר לשתות קפה מהיר וללכת.
כתובת
Piazza Benedetto Cairoli, 16, 00186 Roma, Italy
שעות פעילות
שני-שבת 07:00-23:00 ראשון 08:00-18:00

פוסטים נוספים על רומא 


כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *