מסעדות וברים באילת שאסור לפספס

מאת: נופר רונן

אילת היא יעד מעולה למי שמחפש חופשת בטן גב בישראל. אני אישית מעדיפה לנפוש שם לא בעונה. כלומר לא ביולי אוגוסט ולא בחגים. למה? כי ככה המחירים זולים יותר. תוכלו למצוא טיסות זולות ומלונות בזול וכל המקומות פחות עמוסים. היתרון באילת הוא שרוב השנה חם שם, אז לא קשה למצוא זמנים טובים לנפוש שם גם לא בעונה.

יש גם הרבה דברים נחמדים לעשות באילת. המשך קריאה על דברים לעשות באילת.

פיפט' אבניו

בר מסעדה באילת שנפתח לפני שנה וחצי ע"י שלומי, אחד השותפים של חוף אבניו. מקום בעיצוב מודרני ומרשים.מ19:00-22:30  הקונספט יותר מסעדתי ומ22:30-02:00 המקום הופך יותר לאווירת פאב (עם תפריט אוכל זהה). אנחנו הגענו לשם לבילוי בשביל הקוקטיילים. אני הזמנתי קוקטייל מוחיטו על בסיס אסאי, פירות יער, קינמון וצ'ילי ורומן הזמין קוקטייל על בסיס ג'ין מלפפונים ולימון.

ולקינוח הזמנו את השוקולד מקסיקני לוהט עם קרם שוקולד צ’ילי קר וכדור שוקולד לבן עם פסיפלורה. צורת ההגשה שלל הקוקטיילים והקינוח היתה ברמה גבוהה מאוד והטעם אפילו יותר.

שלומי בעצמו הגיש לנו את הקינוח ואת קרם השוקולד הוא שפך על הכדור עד שהוא נמס. השירות במקום מצויין והאווירה בו נעימה וכיפית. בהחלט זה מקום ששווה לצאת לבלות בו ואני בטוחה שגם שווה לאכול בו. אל תפספסו.
שעות פתיחה: 19:00-02:00
אתר
מפת הגעה

המבשלה באילת

המבשלה נפתחה לפני שנה והמסעדה עצמה לפני חצי שנה ומזל שכך, כי המקום הזה מעולה. המקום מעוצב ממש יפה, כל העיצוב הוא בנושא של בירה ובצד המסעדה יש את המבשלה עצמה. יש בירות ממש מיוחדות ובהתחלה המלצרית מביאה מגש דוגמיות של הבירות, על מנת שתטעמו את כל הבירות ותחליטו מה אתם רוצים.

אני ממש אהבתי את הבירה עם הג'ינג'ר, אבל גם שאר הבירות היו מעולות (ואני עוד בן אדם שפחות אוהב בירות). תפריט האוכל אטרקטיבי מאוד ובמחירים סבירים ביותר.

הזמנו מנות קטנות של ביף ג'רקי וטוסטון עם דג. מנות בינוניות של נקניקייה ביתית שמכינים שם במקום, מנת תפוח אדמה שמוציאים את כל הבפנים וממלאים בכל טוב ופיש בבירה עם צ'יפס.

המנות היו מפתיעות, טעימות עד מאוד והשתלבו מעולה עם הבירה. מקום מומלץ ביותר. גם לבירה וגם לאוכל.
שעות פתיחה כל יום מ14:00 עד אחרון הלקוחות (שתיים בערך) ובשישי מ13:00
אתרמפת הגעה



מסעדת ברביס באילת

מסעדת המבורגרים טעימה ביותר. המסעדה קיימת כבר שנים רבות ואפילו שינתה מיקום בשלב מסויים כדי להתרחב. מה שאהבתי במסעדה זה שיש מגוון גדול של רטבים, עם רטבים מיוחדים כמו שום עם דבש או רוטב שזיפים . הזמנו המבורגר אנטריקוט עם ממרח שום ומנת המבורגר טלה עם ביצת עין ובייקון ופטריות בצד. שתי המנות היו מצויינות. השירות היה מעולה ומאוד נהננו.

שעות פתיחה
12:00-01:00
אתר
מפת הגעה

החוף של מוש

אוכל צמחוני מעולה ומפתיע. אנחנו הזמנו שם מנה של סביח בצלחת ופיתות אווריריות וקריספיות בצד. ומנה של תבשיל עדשים עם ביצה וחמוצים והפיתות המעולות בצד. המנות עלו באזור ה38 ש"ח והיו משביעות ביותר. אפשר בהחלט לחלוק אותן. זהו חוף שאפשר לקרוא בו ספר בשלווה או סתם לשבת עם חברים שעות.
שעות פתיחה 08:00-20:00
אתר 
מפת הגעה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *